Пошуковий запит: (<.>A=Кондрашова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кондрашова Л. В. Здоров'язберігаючий аспект навчання як актуальна проблема сучасної дидактики [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_8_5
|
2. |
Кондрашова Л. Емоційна домінанта підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_6 Розглянуто важливе завдання педагогічної праці - моделювання освітнього процесу так, аби стимулювати інтелектуальні й емоційні сили учасників, гармонізувати їх, забезпечувати розвиток особистості відповідно до індивідуальних освітніх стратегій випускників педагогічних університетів, які не завжди повністю готові до самостійної професійної діяльності. Охарактеризовано методику розвитку не тільки професіональної суб'єктності майбутнього педагога, а й суб'єктності учня. Констатовано, що інтелект і емоції - дві складові успіху педагогічної діяльності, а їх гармонізація - основа високого рівня професіоналізму сучасного педагога.Рассмотрена важная задача педагогической деятельности - моделирование образовательного процесса так, чтобы стимулировать интеллектуальные и эмоциональные силы участников, гармонизировать их, обеспечивать развитие личности в соответствии с индивидуальными образовательными стратегиями выпускников педагогических университетов, которые не всегда полностью готовы к самостоятельной профессиональной деятельности. Охарактеризована методика развития не только профессиональной субъектности будущего педагога, но и субъектности ученика. Констатировано, что интеллект и эмоции - две составляющие успеха педагогической деятельности, а их гармонизация - основа высокого уровня профессионализма современного педагога.Аre considered an important task of pedagogical work - modeling of the educational process so as to stimulate intellectual and emotional force participants, to harmonize them, to ensure personal development in accordance with individual educational strategies, graduates of pedagogical universities, which are not always fully prepared for the independent professional activity. Characterized by the method of development not only of professional subjectivity future teacher, but student subjectivity. Stated that the intellect and emotions - two ingredients for success teaching activities, and harmonizing them - the basis of a high level of professionalism of the modern teacher.
|
3. |
Кондрашова Л. Социально-профессиональное становление будущего учителя в условиях университетского образования [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 121(2). - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121(2)__3
|
4. |
Кондрашова Л. Концептуальные основания оптимизации педагогического образования в условиях современного университета [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 132. - С. 3-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_132_3
|
5. |
Кондрашова Л. Концептуальна модель технології підготовки до професійної діяльності в системі дидактичної взаємодії "викладач - студенти" [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 107(1). - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_107(1)__4
|
6. |
Кондрашова Л. Використання ідей В. Сухомлинського щодо забезпечення емоційного фактору у процесі підвищення якості шкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__17
|
7. |
Кондрашова Л. В. Імітаційно-ігровий підхід у підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2009. - Вип. 3. - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2009_3_21
|
8. |
Кондрашова Л. Шляхи активізації інноваційної діяльності вчителів ліцею в умовах профільної освіти [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Рідна школа. - 2015. - № 3. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2015_3_11
|
9. |
Кондрашова Л. В. Концепція формування професійного образу вчителя в педагогичній спадщині В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 171. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_171_15
|
10. |
Клім-Клімашевська Г. "Лабораторія підготовки творчого вчителя" як форма наукового співробітництва педагогів Польщі й України [Електронний ресурс] / Г. Клім-Клімашевська, Л. Кондрашова // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 12. - С. 26-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2018_12_6
|
11. |
Кондрашова Л. Розвиток творчих якостей особистості – стратегія сучасної ліцейської освіти [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 12. - С. 149-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2018_12_18
|
12. |
Кондрашова Л. Компетентностно-креативный подход к организации обучения в высшей школе [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2011. - Вип. 2. - С. 178-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2011_2_24 Розкрито сутність основних характеристик компетентнісно-креативного підходу як одного з сучасних напрямів навчання у вищій школі. Розглянуто функції і технології компетентнісно-креативного підходу, результатом застосування яких є розвиток професійних компетенцій.Раскрыта сущность основных характеристик компетентностно-креативного подхода как одного из современных направлений обучения в высшей школе. Представлено функции и технологии компетентностно-креативного подхода, результатом которых является развитие профессиональных компетенций.Entity discloses the main characteristics of the competence and creative approach as one of the modern trends of teaching in higher education. Submitted features and technology of the competence and creative approach that would result in the development of professional competencies.
|
13. |
Кондрашова Л. B. Індивідуалізація навчального процесу - одна з умов успішності підготовки майбутніх вчителів до творчої діяльності [Електронний ресурс] / Л. B. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 1999. - Вип. 1. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_1999_1_3
|
14. |
Кондрашова Л. B. Імітаційно-ігровий підхід як основа технології підготовки майбутніх педагогів до творчої діяльності [Електронний ресурс] / Л. B. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2001. - Вип. 3. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2001_3_3 Раскрыты основные игровые технологии подготовки студентов к творческой профессиональной деятельности. Освещено преимущество имитационно-игрового обучения в активизации учебной работы и развитии творческих способностей будущих педагогов.
|
15. |
Кондрашова Л. В. Системный подход к организации научной работы студентов в условиях высшей школы [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2003. - Вип. 5. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2003_5_3
|
16. |
Кондрашова Л. В. Проблемы модернизации педагогического образования в условиях высшей шкоы [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2003. - Вип. 6. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2003_6_6
|
17. |
Кондрашова Л. В. Формування професійних рис педагога в умовах вищої школи [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 11. - С. 18-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_11_5
|
18. |
Кондрашова Л. B. Проблемы высшей школы в аспекте Болонского процесса [Електронний ресурс] / Л. B. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2004. - Вип. 8. - С. 16-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2004_8_5
|
19. |
Кондрашова Л. В. Професійна позиція вчителя - важливе джерело активізації позиції учнів [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 21. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_21_3
|
20. |
Кондрашова Л. В. Особистісна направленість підготовки майбутніх педагогів в умовах безперервної освіти та інтеграції в міжнародну освітню систему [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 18(1). - С. 195-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_18(1)__25
|
| |