Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (17)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кондрашова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кондрашова Л. В. 
Здоров'язберігаючий аспект навчання як актуальна проблема сучасної дидактики [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_8_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.56 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кондрашова Л. 
Емоційна домінанта підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_6
Розглянуто важливе завдання педагогічної праці - моделювання освітнього процесу так, аби стимулювати інтелектуальні й емоційні сили учасників, гармонізувати їх, забезпечувати розвиток особистості відповідно до індивідуальних освітніх стратегій випускників педагогічних університетів, які не завжди повністю готові до самостійної професійної діяльності. Охарактеризовано методику розвитку не тільки професіональної суб'єктності майбутнього педагога, а й суб'єктності учня. Констатовано, що інтелект і емоції - дві складові успіху педагогічної діяльності, а їх гармонізація - основа високого рівня професіоналізму сучасного педагога.Рассмотрена важная задача педагогической деятельности - моделирование образовательного процесса так, чтобы стимулировать интеллектуальные и эмоциональные силы участников, гармонизировать их, обеспечивать развитие личности в соответствии с индивидуальными образовательными стратегиями выпускников педагогических университетов, которые не всегда полностью готовы к самостоятельной профессиональной деятельности. Охарактеризована методика развития не только профессиональной субъектности будущего педагога, но и субъектности ученика. Констатировано, что интеллект и эмоции - две составляющие успеха педагогической деятельности, а их гармонизация - основа высокого уровня профессионализма современного педагога.Аre considered an important task of pedagogical work - modeling of the educational process so as to stimulate intellectual and emotional force participants, to harmonize them, to ensure personal development in accordance with individual educational strategies, graduates of pedagogical universities, which are not always fully prepared for the independent professional activity. Characterized by the method of development not only of professional subjectivity future teacher, but student subjectivity. Stated that the intellect and emotions - two ingredients for success teaching activities, and harmonizing them - the basis of a high level of professionalism of the modern teacher.
Попередній перегляд:   Завантажити - 610.967 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Кондрашова Л. 
Социально-профессиональное становление будущего учителя в условиях университетского образования [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 121(2). - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121(2)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 557.229 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кондрашова Л. 
Концептуальные основания оптимизации педагогического образования в условиях современного университета [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 132. - С. 3-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_132_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.336 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кондрашова Л. 
Концептуальна модель технології підготовки до професійної діяльності в системі дидактичної взаємодії "викладач - студенти" [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 107(1). - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_107(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 431.347 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кондрашова Л. 
Використання ідей В. Сухомлинського щодо забезпечення емоційного фактору у процесі підвищення якості шкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.568 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кондрашова Л. В. 
Імітаційно-ігровий підхід у підготовці вчителя-філолога до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2009. - Вип. 3. - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2009_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.743 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кондрашова Л. 
Шляхи активізації інноваційної діяльності вчителів ліцею в умовах профільної освіти [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Рідна школа. - 2015. - № 3. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2015_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.083 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кондрашова Л. В. 
Концепція формування професійного образу вчителя в педагогичній спадщині В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 171. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_171_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 686.002 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Клім-Клімашевська Г. 
"Лабораторія підготовки творчого вчителя" як форма наукового співробітництва педагогів Польщі й України [Електронний ресурс] / Г. Клім-Клімашевська, Л. Кондрашова // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 12. - С. 26-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2018_12_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 564.573 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кондрашова Л. 
Розвиток творчих якостей особистості – стратегія сучасної ліцейської освіти [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 12. - С. 149-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2018_12_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 596.569 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Кондрашова Л. 
Компетентностно-креативный подход к организации обучения в высшей школе [Електронний ресурс] / Л. Кондрашова // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2011. - Вип. 2. - С. 178-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2011_2_24
Розкрито сутність основних характеристик компетентнісно-креативного підходу як одного з сучасних напрямів навчання у вищій школі. Розглянуто функції і технології компетентнісно-креативного підходу, результатом застосування яких є розвиток професійних компетенцій.Раскрыта сущность основных характеристик компетентностно-креативного подхода как одного из современных направлений обучения в высшей школе. Представлено функции и технологии компетентностно-креативного подхода, результатом которых является развитие профессиональных компетенций.Entity discloses the main characteristics of the competence and creative approach as one of the modern trends of teaching in higher education. Submitted features and technology of the competence and creative approach that would result in the development of professional competencies.
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.688 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Кондрашова Л. B. 
Індивідуалізація навчального процесу - одна з умов успішності підготовки майбутніх вчителів до творчої діяльності [Електронний ресурс] / Л. B. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 1999. - Вип. 1. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_1999_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.426 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кондрашова Л. B. 
Імітаційно-ігровий підхід як основа технології підготовки майбутніх педагогів до творчої діяльності [Електронний ресурс] / Л. B. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2001. - Вип. 3. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2001_3_3
Раскрыты основные игровые технологии подготовки студентов к творческой профессиональной деятельности. Освещено преимущество имитационно-игрового обучения в активизации учебной работы и развитии творческих способностей будущих педагогов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 794.787 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Кондрашова Л. В. 
Системный подход к организации научной работы студентов в условиях высшей школы [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2003. - Вип. 5. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2003_5_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.235 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Кондрашова Л. В. 
Проблемы модернизации педагогического образования в условиях высшей шкоы [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2003. - Вип. 6. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2003_6_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 493.544 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Кондрашова Л. В. 
Формування професійних рис педагога в умовах вищої школи [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 11. - С. 18-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_11_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.631 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Кондрашова Л. B. 
Проблемы высшей школы в аспекте Болонского процесса [Електронний ресурс] / Л. B. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2004. - Вип. 8. - С. 16-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2004_8_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.505 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Кондрашова Л. В. 
Професійна позиція вчителя - важливе джерело активізації позиції учнів [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 21. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_21_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 918.658 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Кондрашова Л. В. 
Особистісна направленість підготовки майбутніх педагогів в умовах безперервної освіти та інтеграції в міжнародну освітню систему [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 18(1). - С. 195-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_18(1)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.018 Mb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського